Web Marketing

Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες και Έργα Web Marketing

To web marketing πέρα από μία εντυπωσιακή σελίδα.

Προφανώς κάθε επιχειρηματική ιστοσελίδα πρέπει να έχει στόχο να «πουλάει» σωστά την εικόνα και τα προϊόντα της εταιρείας στο διαδίκτυο, με τον αποτελεσματικότερο τρόπο. Όμως, αρκεί μια ιστοσελίδα;

Το Digital marketing ή Web marketing αφορά τη στρατηγική που μια εταιρία θα ακολουθήσει για να δημιουργήσει, βελτιώσει ή πολλαπλασιάσει το ψηφιακό branding, την αναγνωρισιμότητα και εν τέλη την αύξηση του τζίρου και των κερδών της εταιρίας μέσω όλων των ψηφιακών μέσων που διαθέτει.analytics

Μια συνηθισμένη παρανόηση για το Digital marketing είναι το ότι όταν οι περισσότεροι άνθρωποι αναφέρονται στο Digital marketing περιορίζονται σε ένα τμήμα της στρατηγικής ανάπτυξης χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τους την πλήρη εικόνα.

Το Digital marketing συμπεριλαμβάνει (χωρίς να περιορίζεται μόνο σε αυτά) κανάλια όπως email campaigns, autoresponders & sequences, Social media, Website development & optimization, βελτίωση κατάταξης σε μηχανές αναζήτησης κ.α. Ουσιαστικά, οτιδήποτε συνδέεται στο Διαδίκτυο μέσω smartphone, tablet, φορητού υπολογιστή ή υπολογιστή και όσο η τεχνολογία εξελίσσεται μέσω wearables.

Ωστόσο, το Digital marketing είναι μόνο ένα μέρος της γενικότερης Ψηφιακής Μετάβασης (Digitalization).

Χωρίς να είναι πάντοτε διακριτή η διαφορά, σε ένα πλάνο Ψηφιακής μετάβασης εμπλέκονται περισσότεροι παράμετροι και μηχανισμοί από μια απλή ιστοσελίδα, μερικά κανάλια Social Media και ίσως κάποιοι αυτοματισμοί και Sales Funnels.

 

Κύριοι άξονες του Digital marketing μπορούν να θεωρηθούν οι εξής:

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) – Το SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης του περιεχομένου σας, ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, ώστε να οδηγείτε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
  • Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) – Με το SEO, χρησιμοποιείτε βέλτιστες πρακτικές για να κάνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας οργανικά. Με το SEM, ωστόσο, αγοράζετε διαφημιστικό χώρο σε πλατφόρμες πληρωμένης αναζήτησης όπως το Google AdWords, Facebook Ads, κ.α.
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου – Το μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνει τη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια σας, όπως το ιστολόγιο (blog), ο ιστότοπος ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το περιεχόμενο που δημιουργείτε δεν προορίζεται να είναι διαφημιστικό, αλλά αντ ‘αυτού, να τονώσει το ενδιαφέρον και, τελικά, να βελτιώσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.
  • Social Media Marketing (SMM) – Το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube και το LinkedIn είναι μερικές από τις πιο εξέχουσες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων συνεπάγεται την απόκτηση επισκεψιμότητας και προσοχής από αυτά τα κανάλια.
  • Διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC) – Εάν έχετε παρατηρήσει αυτές τις διαφημίσεις που εμφανίζονται μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησης, τότε έχετε συναντήσει διαφημίσεις PPC στο παρελθόν. Το PPC είναι ένα μοντέλο Digital marketing όπου οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μια αμοιβή κάθε φορά που ένα άτομο κάνει κλικ στη διαφήμισή τους.
  • Μάρκετινγκ συμβεβλημένων συνεργατών (Affiliate marketing) – Το Affiliate marketing είναι μια συνεργασία που βασίζεται σε προμήθειες συνήθως μεταξύ ενός διαδικτυακού πωλητή ή και διαμορφωτή τάσεων (influencer) και ενός ιστότοπου. Ο σκοπός είναι η δημιουργία επισκεψιμότητας και πωλήσεων μέσω παραπομπών και συστάσεων.
  • Email marketing – Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας τύπος άμεσου marketing που χρησιμοποιεί λίστες και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών στο κοινό.

 

web targetingCPC (κόστος ανά κλικ), backlinks, influencer marketing, vlogging και blogging – αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους όρους του Digital marketing που συνεχίζουν να μπερδεύουν τους συμβατικούς επιχειρηματίες και τους παραδοσιακούς εμπόρους. Ενώ αυτές οι πρακτικές υπάρχουν εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες βιομηχανίες, ανακάλυψαν ότι αξίζουν ένα κομμάτι της ψηφιακής πίτας.

 

Και τα τελευταία χρόνια, ο μεταποιητικός τομέας έχει επίσης αναγνωρίσει πόσο πολύτιμο είναι το Digital marketing στο συνολικό τους σχεδιασμό και στρατηγική ανάπτυξη. Ίσως, αν δεν έχει γίνει μέχρι τώρα, να πρέπει να κλείσετε μια συμβουλευτική συνάντηση μαζί μας.

Είτε έχετε κάνει κάποια πρώτα βήματα προς την ψηφιακή μετάβαση, είτε νιώθετε ότι σας τρομάζει η πολυπλοκότητα του νέου αυτού χώρου, αξίζει τον κόπο να μελετήσουμε μαζί τις δικές σας ανάγκες και να εμβαθύνουμε σε καθεμία από αυτές τις στρατηγικές.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα  του τμήματος ERGOGROUP WEB MARKETING:

  • Αξιοποιούμε την εμπειρία από το 1995 σε στρατηγικό σχεδιασμό και στρατηγικές marketing.
  • Κατανοούμε και αναδεικνύουμε.
  • Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας.
  • Τις οργανωτικές και λειτουργικές της ανάγκες που συνδέονται με το διαδίκτυο.
  • Την διαλειτουργικότητα και τις ανάγκες συνεργασίας με άλλες εφαρμογές με την βέλτιστη σχέση κόστους – αποτελέσματος, αξιοποιώντας παράλληλα τις δυνατότητες χρηματοδότησης ή και επιδότησης.