Επιχειρηματικός Σχεδιασμός

Για ολόκληρη την εταιρεία ή για συγκεκριμένη δραστηριότητα / επένδυση. Για την βέλτιστη και ασφαλέστερη διαχείριση των πόρων, προσαρμοσμένος στον κλάδο και στο μέγεθος της κάθε επιχείρησης.

Ανάπτυξη, καθοδήγηση και υποστήριξη της επιχείρηση,   με συναντήσεις και διαρκή επικοινωνία.

  • Ανάλυση στοιχείων της εταιρείας και του περιβάλλοντος:
    • Έρευνα κλαδικών στοιχείων και σύγκριση απόδοσης
    • Ανάλυση αγοράς πελατών και ανταγωνισμού
    • Ανάλυση οικονομικών στοιχείων
    • SWOT analysis
  • Σύνθεση (στόχων, στρατηγικών, προϋπολογισμών):
    • Στόχοι και στρατηγική
    • Marketing plan
    • Positioning προϊόντων/υπηρεσιών
    • Δημιουργία προϋπολογισμών βάσει του νέου σχεδιασμού
    • Οργανωτικό πλαίσιο
      • Οργανόγραμμα και βασικές οργανωτικές αρχές
      • Πληροφοριακό σύστημα
    • σύστημα παρακολούθησης της απόδοσης του επιχειρηματικού σχεδιασμού

 

  • Χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων για την χρηματοδότηση έργων με μικρής ή και μεγάλης κλίμακας ιδιωτικά funds από την Ελλάδα ή το εξωτερικό με διαφορετική κλαδική εστίαση, διαφορετικούς βαθμούς ευελιξίας και επενδυτική φιλοσοφία