Για ολόκληρη την εταιρεία ή για συγκεκριμένη δραστηριότητα / επένδυση. Για την βέλτιστη και ασφαλέστερη διαχείριση των πόρων, προσαρμοσμένος στον κλάδο και στο μέγεθος της κάθε επιχείρησης.
Ανάπτυξη, καθοδήγηση και υποστήριξη της επιχείρηση, με συναντήσεις και διαρκή επικοινωνία.
- Ανάλυση στοιχείων της εταιρείας και του περιβάλλοντος:
- Έρευνα κλαδικών στοιχείων και σύγκριση απόδοσης
- Ανάλυση αγοράς πελατών και ανταγωνισμού
- Ανάλυση οικονομικών στοιχείων
- SWOT analysis
- Σύνθεση (στόχων, στρατηγικών, προϋπολογισμών):
- Στόχοι και στρατηγική
- Marketing plan
- Positioning προϊόντων/υπηρεσιών
- Δημιουργία προϋπολογισμών βάσει του νέου σχεδιασμού
- Οργανωτικό πλαίσιο
- Οργανόγραμμα και βασικές οργανωτικές αρχές
- Πληροφοριακό σύστημα
- σύστημα παρακολούθησης της απόδοσης του επιχειρηματικού σχεδιασμού
- Χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων για την χρηματοδότηση έργων με μικρής ή και μεγάλης κλίμακας ιδιωτικά funds από την Ελλάδα ή το εξωτερικό με διαφορετική κλαδική εστίαση, διαφορετικούς βαθμούς ευελιξίας και επενδυτική φιλοσοφία